Favicon Vanliga frågor om Boxer

Om du gillar vår tjänst och vill hjälpa oss att växa, dela gärna vår sida med dina vänner!

Hur beställer jag ett abonnemang från Boxer?

Besök Boxer.se, välj det abonnemang som passar dig och följ instruktionerna för att beställa.

Vad gör jag om jag tappar signal på min Boxer-box?

Kontrollera att alla kablar är korrekt anslutna och starta om boxen. Om problemet kvarstår, följ felsökningsguiden på felsökning av TV.

Hur loggar jag in på Mitt Boxer?

Gå till Mitt Boxer och logga in med ditt användarnamn och lösenord.

Hur säger jag upp mitt Boxer-abonnemang?

Logga in på Mitt Boxer, gå till "Abonnemang" och följ anvisningarna för uppsägning. För mer hjälp, kontakta kundservice.

Hur fungerar Boxers streamingtjänst?

Boxer Play låter dig streama dina favoritkanaler och filmer via internet. Läs mer på Boxer Play.

Hur återställer jag mitt lösenord till Mitt Boxer?

Klicka på "Glömt lösenord" på inloggningssidan för Mitt Boxer och följ anvisningarna för att återställa det.

Vad gör jag om min faktura från Boxer inte stämmer?

Logga in på Mitt Boxer och granska fakturan. Om något är fel, kontakta Boxers kundservice för hjälp.

Hur kontaktar jag Boxers kundservice?

Du kan kontakta Boxer via telefon, chatt eller e-post. Se kontaktuppgifter på kontakta oss.

Kan jag använda Boxer utomlands?

Boxers streamingtjänst fungerar inom EU. För TV-signal behöver du en kompatibel parabol eller antenn. Läs mer på Boxer TV.

Hur fungerar installation av Boxer TV?

När du beställer en TV-tjänst från Boxer får du installationsinstruktioner. Du kan också boka teknisk hjälp via installationstjänster.

Hur byter jag kanalpaket hos Boxer?

Logga in på Mitt Boxer och välj "Ändra abonnemang". Här kan du byta eller uppgradera ditt kanalpaket.

Hur fungerar Boxers fiberbredband?

Boxer erbjuder bredband via fiber med olika hastigheter. Läs mer och kontrollera tillgänglighet på Boxer bredband.

Vad gör jag om min Boxer-fjärrkontroll inte fungerar?

Byt batterier och kontrollera att fjärrkontrollen är korrekt synkad med din box. Läs mer på felsökning för fjärrkontroller.

Kan jag pausa mitt Boxer-abonnemang?

Boxer erbjuder möjlighet att pausa vissa abonnemang. Kontakta kundservice via kontakta oss för mer information.

Hur återställer jag min Boxer-box?

Gå till inställningarna i boxens meny och välj "Fabriksåterställning". Se detaljerade instruktioner på felsökningsguiden.

Vad gör jag om jag inte kan logga in på Mitt Boxer?

Kontrollera att du använder rätt inloggningsuppgifter. Återställ lösenordet via Mitt Boxer om du glömt det.

Hur fungerar fakturering hos Boxer?

Boxer skickar fakturor månadsvis. Du kan välja mellan e-faktura, autogiro eller pappersfaktura. Läs mer på fakturor.

Vad gör jag om jag har dålig bildkvalitet på Boxer?

Kontrollera antennens eller parabolen riktning och kablarna. Om problemet kvarstår, se felsökningsguiden på bildkvalitetsproblem.

Kan jag lägga till extra kanaler på mitt Boxer-abonnemang?

Ja, logga in på Mitt Boxer och välj "Lägg till kanaler" för att välja extra kanaler.