Favicon Vanliga frågor om Bredband2

Om du gillar vår tjänst och vill hjälpa oss att växa, dela gärna vår sida med dina vänner!

Hur beställer jag ett bredbandsabonnemang från Bredband2?

Besök Bredband2.se, välj en tjänst och följ instruktionerna för att beställa. Du kan också kontakta kundtjänst för hjälp.

Hur kontrollerar jag driftstörningar hos Bredband2?

Du kan se aktuella driftstörningar på driftstatussidan.

Hur kontaktar jag Bredband2:s kundtjänst?

Du kan kontakta kundtjänst via telefon, chatt eller e-post. Se kontaktuppgifter på kontakta oss.

Hur ändrar jag mitt abonnemang hos Bredband2?

Logga in på Mina Sidor och välj alternativet för att ändra eller uppgradera ditt abonnemang.

Vad gör jag om internet inte fungerar med Bredband2?

Kontrollera din router och kablar. Starta om din router och se till att driftstörningar inte förekommer via driftstatus.

Hur loggar jag in på Mina Sidor hos Bredband2?

Gå till Mina Sidor och logga in med ditt användarnamn och lösenord.

Hur säger jag upp mitt abonnemang hos Bredband2?

För att säga upp ditt abonnemang, kontakta kundtjänst via kontakta oss eller logga in på Mina Sidor.

Hur fungerar faktureringen hos Bredband2?

Fakturor skickas månadsvis och kan betalas via autogiro, e-faktura eller pappersfaktura. Läs mer på faktura och betalning.

Hur återställer jag lösenordet till Mina Sidor hos Bredband2?

Klicka på "Glömt lösenord" på inloggningssidan för Mina Sidor och följ instruktionerna för att återställa lösenordet.

Kan jag få hjälp med installation av bredband från Bredband2?

Ja, Bredband2 erbjuder installationshjälp. Kontakta kundtjänst via kontakta oss för mer information.

Hur byter jag lösenord för mitt WiFi med Bredband2?

Logga in på din routers administrationssida. Instruktioner finns i routerns manual eller på Bredband2:s FAQ.

Vad gör jag om jag har dålig internethastighet med Bredband2?

Testa din internethastighet via Bredbandskollen. Om hastigheten är låg, starta om din router eller kontakta kundtjänst.

Kan jag pausa mitt bredbandsabonnemang hos Bredband2?

Kontakta kundtjänst via kontakta oss för att undersöka möjligheten att pausa ditt abonnemang.

Hur uppgraderar jag mitt bredbandsabonnemang hos Bredband2?

Logga in på Mina Sidor och välj alternativet för att uppgradera ditt abonnemang.

Vad gör jag om jag inte kan betala min faktura från Bredband2 i tid?

Kontakta kundtjänst omgående via kontakta oss för att diskutera en lösning.

Hur fungerar uppsägningstiden hos Bredband2?

Uppsägningstiden varierar beroende på ditt avtal. Kontakta kundtjänst eller se villkoren på FAQ-sidan.

Hur ändrar jag mina kontaktuppgifter hos Bredband2?

Logga in på Mina Sidor och uppdatera dina kontaktuppgifter under kontoinställningar.

Vad är Bredband2:s öppettider för kundtjänst?

Kundtjänstens öppettider finns listade på kontakta oss. De har generösa öppettider för att hjälpa dig.

Hur flyttar jag mitt bredband från Bredband2 till en ny adress?

Kontakta kundtjänst via kontakta oss för hjälp med flytt av bredbandstjänsten.