Du kan enkelt beställa genom att lägga önskade produkter i kundvagnen och gå till kassan. Du kan välja att handla som gäst eller logga in på ditt konto.
Om du lägger din beställning före kl. 16:00 på vardagar skickas din order samma dag, förutsatt att produkten finns i lager. Leveranstiden är vanligtvis 1–2 arbetsdagar.
Logga in på ditt konto, gå till orderhistorik, välj aktuell order och klicka på "Nytt ärende" för att registrera en retur. Om du handlat som gäst, kontakta kundservice direkt.
Kontakta PostNord för att upprätta ett ärendenummer och anmäl sedan skadan till Dustins kundtjänst med ordernummer, PostNords ärendenummer och bilder på skadan.
Om supporten inte kan lösa problemet och ber dig kontakta återförsäljaren, kan du skapa ett ärende via "Mitt konto" på Dustin Home.
Du kan nå oss via e-post på kundservice@dustinhome.se eller per telefon på 08-553 44 800. Vi finns tillgängliga måndag till fredag kl. 08:00–17:00.
Dustin Trygghetsavtal är en försäkring som erbjuds i samarbete med Aon Sweden. För mer information och skadeanmälan, besök vår sida om Dustin Trygghetsavtal.
Dustin samarbetar med Klarna för samtliga betalningsalternativ. När du betalar med kort reserveras beloppet på ditt konto och dras när ordern skickas.
Om du är medlem kan du hitta dina kvitton under orderhistorik på "Mitt konto". Om du inte är medlem, kontakta kundservice med information om ditt köp.
Om leveransen inte har påbörjats kan du avbeställa din order genom att kontakta oss via e-post på order@dustinhome.se och uppge ditt ordernummer.
Fakturan skickas via e-post eller digital brevlåda. Om du inte har fått den, kontrollera skräpposten eller kontakta Klarna på 08-120 120 10.
För att anmäla en försäkringsskada, besök sidan för Dustin Trygghetsavtal. Där finns fullständig information och anvisningar till portalen för skadeanmälan.
Sök upp den aktuella produkten och lägg önskat serviceavtal i kundvagnen. Inom kort skickas ett e-postmeddelande med vidare instruktioner för att aktivera serviceavtalet.
Kontakta tillverkarens support för felsökning. Om problemet kvarstår, skapa ett ärende via "Mitt konto" på Dustin Home.
Vi kan inte ändra leverans- eller fakturaadresser, eller lägga till produkter på en redan lagd order. Om leveransen inte har påbörjats kan vi hjälpa till att ta bort artiklar eller avbeställa hela ordern. Kontakta oss via e-post på order@dustinhome.se och uppge ditt ordernummer.