Du kan följa din beställning via "Mina sidor" om du är medlem. När din order skickas får du ett leveransbesked med spårningsinformation.
Om du är medlem kan du hitta dina kvitton under köphistoriken på "Mina sidor". Om du inte är medlem, kontakta kundservice med information om ditt köp.
Kontakta kundservice inom 1–3 arbetsdagar och bifoga bilder på skadan samt inner- och ytteremballaget.
Kontakta tillverkaren för felsökning. Om problemet kvarstår, besök en Lagershop eller registrera ett ärende via vår hemsida.
Du kan lämna in produkten i en Lagershop eller registrera ett serviceärende online. Efter registrering får du en fraktsedel för att skicka in produkten.
Besök vår supportsida och sök med ditt servicenummer och telefonnummer för att se status på ditt ärende.
Du kan nå oss via telefon på 033-488 488, e-post till kundservice@netonnet.com eller via vår chattbot på hemsidan.
Som medlem har du 90 dagars öppet köp. Produkten ska vara i nyskick och i originalförpackning.
Du väljer dag och tid i kassan. Transportören kontaktar dig 30 minuter innan leverans.
Ja, du kan beställa bortforsling i kassan för 299 kr per produkt. Produkten ska vara avinstallerad och tillgänglig för upphämtning.
Du kan avboka din order innan den har börjat packas genom att kontakta kundservice eller via "Mina sidor" om du är medlem.
Fakturan skickas via e-post eller digital brevlåda. Om du inte har fått den, kontrollera skräpposten eller kontakta kundservice.
Var vaksam på meddelanden som utger sig för att vara från NetOnNet. Vi ber aldrig om känsliga uppgifter via e-post eller SMS.
Kontakta kundservice för att boka en ny leveransdag. En avgift på 500 kr kan tillkomma för ny utkörning.
Om du valt installation kommer transportören att kontakta dig för att boka en tid. Se till att produkten är tillgänglig och att eventuella förberedelser är gjorda.